fbpx

מעמד לטאבלט – איך בוחרים נכון?

מעמד שולחני אוניברסלי לטאבלט CLING

מעמד לטאבלט לקיר, לשולחן, רצפתי ועוד

עם ניסיון של מעל 20 בהתאמת פתרונות טכנולוגיים חכמים לעסקים, אנחנו בב.ז-קום מבינים שסביבת עבודה נוחה ויעילה, לא נגמרת במערכות מחשב או תוכנות חכמות לניהול העסק. בדיוק בגלל זה אנו שואפים לספק ללקוחות שלנו את הפתרונות המקיפים והנוחים ביותר, עם מעמד לטאבלט שניתן להתקין בכל מקום ובכל צורה. 

רגע לפני שנספר לכם עוד על פתרונות העגינה שאנו מציעים ואיך הם באים לידי ביטוי בשגרת העבודה של עסקים, נזכיר שהמומחים שלנו זמינים עבורכם בכל שעה וישמחו להציע ייעוץ מקצועי ומקיף ללא עלות. 

מהו מעמד לטאבלט לעסקים?

טאבלטים ומסכי מגע הם מכשירי קצה המאפשרים ביצוע של מגוון פעולות שונות בעסק כמו ניהול מלאי, מכירת מוצרים וסליקת אשראי, הצגת מוצרים ומידע ללקוחות, ספקים ועובדים ועוד. הם משמשים כיום בתעשיות שונות ואחראים במידה רבה על חלקים משמעותיים מתהליכי העבודה השונים. 

בחלק מהמקרים יש צורך בניידות איתם ועבודה בסביבות שונות (וגם כאן יש לנו לא מעט פתרונות חכמים שנוכל להציע), אך ברוב המכריע של המקרים יש צורך בעיגון שלהם במקומות שונים לצורך עבודה נוחה ויעילה כששתי הידיים פנויות לעבודה. מעמד לטאבלט מציע בדיוק את זה ונותן לנו את האפשרות לעגן את הטאבלט לכל מקום שנרצה, בין אם זה מעמד שולחני לטאבלט למשרד או למתחמי תצוגה או מתקן קיר לטאבלט. מכאן, בואו נכיר קצת יותר לעומק סוגים שונים מעמדים שניתן להתקין בעסק.

סוגים שונים של מעמד לטאבלט 

כאמור, המטרה של מעמד לטאבלט היא לתת מענה לסביבות עבודה שונות, ומתוך כך אפשר למצוא כמה וכמה סוגים ודגמים שונים של מוצרים. אלו הן הקטגוריות המרכזיות מתוכן ניתן לבחור:

  • מעמד שולחני לטאבלט: סטנדים ייעודיים לחיבור לשולחנות שמטרתם עבודה בזווית נוחה עם הטאבלט וללא צורך באחיזה שלו ביד אחת. מעמד לטאבלט מהסוג הזה הוא מושלם לעבודה משרדית, תצוגה עבור לקוחות, ניהול מלאי וכו׳. ניתן למצוא מוצרים שונים כאלו שחלקם מקובעים בתצורה אחת ואחרים הם דינמיים ומאפשרים הזזה של הטאבלט לזוויות שונות בהתאם לצורך. 
  • מתקן תליה לטאבלט: מתקן תליה לטאבלט לקיר מאפשר תלייה נוחה של הטאבלט על הקיר. בקטגוריה הזו ניתן למצוא מנגנונים שונים כמו מעמדים נסתרים, מתקנים מגנטיים, צמודי קיר ועוד. 
  • מעמד רצפתי לטאבלט: סטנד רצפתי לטאבלט הוא פתרון יעיל כשאין נקודת עגינה נוחה על שולחן או על הקיר. הוא נפוץ במיוחד בחללי תצוגה ומרבית המוצרים הם מודולריים ומאפשרים התאמה נוחה של הגובה ושל זווית השימוש. 

ב.ז-קום – פתרונות מותאמים אישית לעסק

אז באיזה מעמד כדאי לבחור? התשובה היא לא חד משמעית ותהליך הבחירה מחייב אותנו למפות באופן מקיף ומעמיק את צרכי העסק באופן כללי ובפרט את השימושים העתידיים לטאבלטים שברשותנו. לצורך הדוגמא, בחנויות וחללי תצוגה לשימוש לקוחות, סטנד לטאבלט שמתחבר לדלפק יעשה עבודה מצוינת. לעבודה משרדית מעמד שולחני יתאים, אבל שווה לשקול מוצר עם טווח תנועה דינמי. לעומת זאת במחסנים ולצורך ניהול מלאי, מתקן עגינה לקיר הוא לרוב האפשרות הנוחה ביותר ויאפשר עבודה אינטואיטיבית ונוחה בעמידה. 

כמובן שעגינת הטאבלט היא אספקט אחד ביצירת סביבת עבודה נוחה, טכנולוגית ומתקדמת. אנחנו כאן בב.ז-קום מתמחים בהתאמת פתרונות מקיפים, כולל המלצה על מכשירי קצה מתאימים, מערכות הפעלה, חיישנים וסנסורים לניטור חכם ועוד. אם אתם צריכים מעמד לטאבלט שיהפוך את העבודה שלכם בעסק לנוחה יותר, או לחלופין פתרונות מקיפים וכוללים יותר, מוזמנים ליצור קשר בכל שלב ואנחנו כאן בשבילכם בכל זמן.  

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן