fbpx

מוצרי Ram Mount

מוצרי Ram Mount

מוצרי Ram Mount: הכירו את המיתקון הטוב ביותר למכשירי הקצה שלכם

אנחנו כאן בב.ז-קום דואגים להיבטים הטכנולוגיים של העסק שלכם, אבל מבינים היטב שהצורך הוא הרבה פעמים מעבר לפן הטכנולוגי. בדיוק בגלל זה, לכם בעלי העסקים שעובדים עם טאבלטים ומסתמכים על ניידות על בסיס קבוע, אנו יודעים להציע גם פתרונות עגינה מעולים מבית Ram Mount המאפשרים שימוש נוח בטאבלטים המוקשחים שלנו תוך כדי תנועה. ואם אתם עדיין לא נעזרים באפשרויות האלו, זה הזמן להכיר אותן יותר לעומק.

מהם פתרונות העגינה והמיתקון של Ram Mount, איך אפשר ליישם אותם בפועל ואיזה מוצרים תוכלו למצוא אצלנו? הנה כל מה שחשוב לדעת.

מוצרי Ram Mount – פתרונות עגינה החכמים והמתקדמים בעולם

לא מעט עסקים בעולם וכאן בישראל בפרט, עובדים כיום עם טאבלטים שצריכים להיות ניידים וזמינים תוך כדי תנועה במהלך הנסיעה ברכב. שימוש בטאבלט ללא מיתקון מתאים הוא מסורבל ולא נוח, עשוי לפגוע במכשיר עצמו ובעיקר מאד מסוכן. חברת Ram Mount העולמית מציעה מגוון עצום של פתרונות עגינה ומיתקון שמתאימות לצרכים השונים ולדגמים שונים של טאבלט.

מתקן לטאבלט לרכב הוא בעצם מכשיר ייעודי באמצעותו ניתן לעגן טאבלטים ולחבר אותם בצורה בטוחה לרכב. כך מרוויחים לא רק שימוש נוח ויעיל במכשיר תוך כדי תנועה, אלא גם מונעים נפילות ומכות מיותרות למכשיר. כמו שתראו מיד, המוצרים של חברת Ram Mount הם הטובים ביותר שניתן למצוא כיום וזה הזמן להכיר כמה דוגמאות למוצרים שיוכלו לשמש גם אתכם. 

מוצרי Ram Mount מובילים באתר ב.ז-קום
  • מוצרי Ram Mount בסיסים: בקטגוריה הזו תוכלו למצוא מגוון של מתקני עגינה בטכניקות שונות כמו מתקן עגינה לעמוד עם כדור, מסילות לרכב, מתקני עגינה מגנטיים, פלטות עגינה לקיר, מתקני עגינה לרכב בחיבור ואקום, מתקן לחלק הייעודי לכוסות ברכב ופתרונות עגינה למחשבים ניידים לרכב.
  • עריסות: מוצרים מהסוג הזה הם בעצם מוצרים ייעודיים לטאבלטים, טלפונים ניידים ומחשבים ניידים. הדגמים השונים בעצם חובקים (ומכאן השם עריסה) את המכשירים באופן עצמתי ומונעים תנודות וחבלות. באמצעות זרוע טאבלט לרכב ניתן לחבר כמעט את כל סוגי הטאבלטים ולהתאים אותם לשימוש נוח ויעיל בנסיעה.
  • אביזרי Ram Mount: מגוון אביזרים שונים להתאמה אישית לחיבור בכלי רכב כמו זרוע כפולה עם מנגנון נעילה, זרועות גמישות ועוד.

כלל המוצרים של Ram Mount יעילים במיוחד לשימוש בכלי רכב, אבל כמו שאפשר להבין הם מתאימים גם לעבודה נייחת. את המוצרים השונים ניתן להתקין בקלות במשרדים, מחסנים, חנויות, אזורי תצוגה ועוד והם יעילים ונוחים לא פחות גם במקומות האלו.

ב.ז-קום: התאמה אישית, שירות ותמיכה לכל אורך הדרך

יעילות מוצרי Ram Mount תלויה במידה רבה בהתקנה נכונה שלהם ובשימוש המותאם לצרכים הספציפיים. כך למשל, רכבים בסביבת עבודה חקלאית צריכים מתקן לטאבלט לרכב שטח עם יציבות משמעותית ומניעת תזוזה וחבלות. לכן אנחנו כאן בב.ז-קום מקפידים על ליווי צמוד, התאמה אישית של המוצרים והתקנה שלהם ברכבים שלכם או בכל מקום אחר בעסק.

זה הזמן להשתדרג ולהתייעל עם מוצרי Ram Mount ישראל ואם אתם רוצים לדעת עוד, להכיר את המוצרים שיתאימו לכם ולקבל הכוונה אישית ומקצועית, צוות המומחים של ב.ז-קום זמינים עבורכם לכל שאלה ובכל שלב.

לפרטים נוספים והזמנות
[leadercf7 campid="6277"]
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
[leadercf7 campid="6277"]
דילוג לתוכן